Aug 30, 2016

ROTTERDAM

I was wearing: Zara top and jacket, Vintage skirt, Aldo sunnies, Accessories bag.
 
   Nu am mai intrat pe laptop de cateva saptamani bune. De fapt, nici nu am simtit nevoia sa scriu. Uneori pur si simplu simt nevoia sa iau o pauza de la tot. Asta nu inseamna ca prietenii mei au luat o pauza de la gura mea mare si de la tot ce am avut de povestit in ultimele saptamani. Le cer scuze pe aceasta cale.
Dar ce scriu eu de fapt?
Pai sa vedem. Caut in motorul de cautare Monelis si  am gasit un pantof, o geanta, inca sunt in cautare, detectez o palarie, o plangere la adresa timpului si un crop top.
Ce nu scriu eu, pe blog, de fapt!?
Nu scriu in limba romana. Prefer sa scriu in limba engleza si astfel totul devine mult mai impersonal si mult mai usor pentru mine.
Sunt sigura ca si voi ati spus de multe ori ca sunt unele expresii sau cuvinte care suna mult mai bine in limba engleza. Ei bine, la fel gandesc si eu.
Insa, pur si simplu ceva nu face click. Eu trebuie sa ma plang, sa fiu cheesy, romantica, plangacioasa, crizata, puternica. Daca stau bine si ma gandesc, trairile astea se potrivesc atat de bine pentru atunci cand esti on a budget si  iti cauti o pereche de sandale cu toc stiletto, stil roman, piton print si daca se poate si cu niste puf. Cuz it`s so in. 
Daca nu am una sau mai multe din emotiile enumerate de mai sus, stau ca o franzela si ignor total blogul.
Insa, acum cativa ani, mi-am creat spatiul acesta doar pentru mine, pentru ca vroiam sa fiu mai aproape de oamenii care au aceleasi lucruri in comun cu mine. Cum sa-i gasesc daca eu nu arat my true self? Asa imi place mie sa fiu: o filosoafa bilingva.

Pros: In sfarsit parintii imi vor putea citi blogul, nu doar vizualiza poze cu nasul meu in vant in partea  stanga, in partea dreapta aaaand repeat.
           Simt ca voi putea fi mai aproape de unii cititori ai blogului ( parintii mei).
        Stiu ca veti zabovi mai mult pe blogul meu, fie pentru a citi fie pentru a cauta greseli gramaticale. (I do that too)

Cons: Imi va lua mai mult timp sa postez. Rad in interior pentru ca stiu cat de rar postez oricum.
               
   Momentan sunt in concediu si este minunat. Pozele au fost facute ieri in Rotterdam. 
Orasul asta m-a cucerit doar la apus. Desi cred ca orice oras m-ar cuceri la apus. E momentul meu preferat al zilei, este culoarea mea preferata, este muzica mea preferata. C`est parfait!
 































No comments:

Post a Comment